שתי מתנות לקראת הכנס UXI Live 2015 אשר מתקיים בימים של 25-28 למאי.
כנס UXI Live 2015 הוא כנס חוויית המשתמש הגדול ביותר בארץ והוא מתקיים כבר בפעם ה-6.
הכנס נותן הזדמנות ללמוד על UX מאנשי מקצוע שעוסקים ב-UX ביומיום, ולא פחות מכך, לפגוש את כל קהילת ה-UX בארץ ולמצוא הזדמנויות חדשות.
בכנס ייפגשו השנה מאות (יותר מ-600 כבר נרשמו!) מעצבים גרפיים, מאפייני UX, מנהלי מוצר ועוד.
במיוחד עבור קוראי פיקסל פרפקט – שתי מתנות לקראת הכנס:
לקוראי פיקסל פרפקט – 10% הנחה לכל ימי הכנס
איך מקבלים את ההנחה? זה פשוט מאוד:
- היכנסו לאתר הכנס והירשמו לאחד הימים או יותר
- הזינו את קוד ההנחה pixel10
- המחיר יתעדכן אוטומטית
לסטודנטים בלבד – 65% הנחה ליום ההרצאות
רק 335 ₪ במקום 950, עד 3 תשלומים.
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לשלוח צילום תעודת סטודנט בתוקף לכתובת הדוא"ל [email protected], ותקבלו בחזרה קוד הנחה ייחודי לשימושכם.
אז מה יהיה בכנס?
רשימת המרצים כוללת את צמרת קהילת ה-UX בארץ ובעולם. בכנס תקבלו כלים מעשיים שירתו אתכם בעבודה היומיומית, הזדמנות לנטוורקינג עם נציגי חברות שמחפשות מעצבים שכירים ופרילאנסרים, והפתעות נוספות שחברי UXI
המרצים הם אנשי מפתח בתעשייה והם אחראים לאפיון ועיצוב המוצרים הכי מעניינים בעולם חוויית המשתמש. רוצים כמה דוגמאות? בבקשה:
Bruce "Tog" Tognazzini – טוגנזיני גוייס ל-Apple ע"י סטיב ג'ובס כבר ב-1978 והיה העובד מספר 66 בחברה ומעצב האינטראקציה הראשון שלה. הוא זה שעומד מאחורי מסמך עקרונות עיצוב הממשק של Apple, ה-HIG. כיום הוא מתפקד כצלע השלישית בקבוצת NNG (נורמן-נילסן) וממשיך לרשום פטנטים על אלמנטים בממשקים, בדומה ל-57 שכבר רשומים על שמו.
ברוס יעביר את ההרצאה הנועלת של הכנס, הרצאה שתעסוק בשיטות בעזרתן תוכלו לחזות את הצרכים של המשתמשים מהמוצר שלכם בעתיד (בעוד שנה-שנתיים), כמו שהוא כבר עשה בעצמו פעמים רבות בעבר.
תמי גור היא ראש צוות ה-UX של ה-BBC, מחברות החדשות הגדולות בעולם. יש לה כ-15 שנות ניסיון בתחום ובעשור האחרון היא התמחתה בעיצוב שירותים אינטראקטיביים ועתירי תוכן. בהרצאתה היא תספר לכם על בעיה מוכרת בתהליך האפיון: בעיית "דחיסות התוכן". מתח שנוצר כאשר מצד אחד אנחנו רוצים להשביע את רצונו של המשתמש בקבלת מידע באופן גלוי ומיידי, ומצד שני רוצים להימנע מהעמסה של כמות תוכן גדולה על מסך אחד. תמי תציג פתרונות שונים לבעיה בפלטפורמות השונות.
האפליקציה המדוברת של בנק לאומי – ורד שמואלי–מארי ועידית מינקה יספרו על תהליך האפיון והעיצוב מחדש של האפליקציה של לאומי–דיגיטל. בגוף ראשון, הן יספרו את מקרה הבוחן של האפליקציה ששמה דגש על האפיון והעיצוב, פונה לקהל יעד רחב וכבר זכתה לתשומת לב רבה.
ד"ר לירז מרגלית היא פסיכולוגית ומרצה במרכז הבינתחומי. לירז משמשת כיום פסיכולוגית חוויית משתמש בחברת ClickTale המפתחת מערכת למעקב אחר התנהגות גולשים באתרי אינטרנט, שם היא מנתחת התנהגות ותהליכי קבלת החלטות בעולם הדיגטילי. ההרצאה שלה תאפשר הצצה למתרחש במוחו של המשתמש והבנת הגורמים הלא מודעים מאחורי קבלת החלטות, באמצעות מערכת המאפשרת את ניתוח התנהגות הגולשים בזמן אמת. במהלך ההרצאה, המשלבת תיאוריה ופרקטיקה, תתוודעו לאופן שבו מתקבלות החלטות בעולם הוירטואלי, ולגורמים המודעים והלא מודעים המשפיעים עליהן.
הרשימה המלאה של המרצים, ההרצאות והסדנאות, מופיעה באתר הכנס.