בחודש הבא יו אקס סלון מארגנת את UX SALON EDGE – כנס שמיועד למעצבים מנוסים ומנהלי מוצר. הרעיון לכנס נולד מתוך רצון ליצור מקום מפגש בו מקצוענים מהתעשייה יוכלו לשמוע על הנעת תהליכי עיצוב, פיתוח אסטרטגי וכיצד להפוך לדמויות מפתח בתחום.
לכנס יגיעו כמה מהמוחות המבריקים בתחום.
הנה הצצה להרצאות שמחכות לכם:
עלייתו של ה-DEO: על דמותו של המנהיג החדש
את התשוקה של סטיב ג'ובס לעיצוב כולנו מכירים, אך איך ממשים אותה לכדי מנהיגות עסקית? הרצאת הפתיחה של הכנס תעסוק בדמותו של המנהל החדש, שמניע את העסק קדימה מתוך חדשנות עיצובית.
את ההרצאה תעביר מריה גווידיץ', לשעבר בכירה בפייסבוק וכיום מנהלת העיצוב בחברת אוטודסק העולמית.
גווידיץ', אשר כתבה ספר בנושא, תשרטט בהרצאתה קוים לדמותו של המנהל החדש, ותספר כיצד לשחרר מחסומים יצירתיים ומהם הכלים הדרושים כדי להוביל את התחום.
איך מעצבים יכולים ליצור חדשנות?
חדשנות היא ללא ספק מאפיין מרכזי של רוב העבודות היצירתיות בעולם הדיגיטלי. יצירת תרבות של חדשנות והטמעתה בכלל הארגון היא משימה לא פשוטה אך חיונית לפיתוח חברות משגשגות.
בהרצאתה, תדגים קלרה אדולפסון, בעלת רקע עשיר בניהול והובלת תהליכי חדשנות בשבדיה אשר חיברה ספרים בנושא, כיצד ניתן לטפח ולהנחיל תרבות של חדשנות בארגונים וחברות.
כיצד בונים צוות עיצוב מנצח?
מנהלת העיצוב בפיסבוק, מליסה ח'ג תגיע לתל אביב לספר על ניסיונה כמנהלת העיצוב באפל ובפייסבוק. הרצאתה תתייחס להיבטים כמו האופן בו מרכיבים ומנהלים צוותי עיצוב, ועל ההבדלים ביחס לניהול והובלת עיצוב לעומת ניהול מעצבים?
הרצאה חשובה לכל מי שמנהל צוות או למי שרוצה להבין אך עושים זאת נכון.
בין יצירתיות לאסטרטגיה: מנהיגות בעידן הדיגיטלי
את הכנס יחתום אורח הכבוד, מיקל הלסטרפ, מייסד חברת DesignIt העולמית בהרצאה מרתקת על מנהיגות עיצוב.
מיקל יספר איך יצירתיות יכולה להתמזג עם חשיבה אסטרטגית בהתמודדות אל מול אתגרים בעולם הדיגיטלי וכיצד מחברה של 2 אנשים, הצליחה דיזיינאיט לגדול לענקית ייעוץ בתחומי האסטרטגיה והעיצוב, הגדולה מסוגה באירופה.
בואו ללמוד ולהכיר את אחד המעצבים הבולטים בעולם.
איך מחברים בין צרכי הממשק לבין צרכי העסק?
חלק משמעותי בדרך למוצר מנצח עובר באיתור ההבנה של מה הלקוחות מחפשים. ג'יימי לוי, כתבה ספר בנושא אסטרטגית UX ותגיע להעביר סדנא מעשית הפונה לכל מי שמעורב בעיצוב ופיתוח מוצרים דיגיטליים.
בסדנא נלמד פרקטיקות מעשיות ליצירת אסטרטגיות חווית משתמש, מתודות שונות להגדרת ערך המוצר ולמדידתו בשוק, לצד כלים ושיטות לשיווק המוצר ולהגברת חשיפתו לקהל.
אלו רק חלק מהנושאים בהם יעסוק הכנס. אתם כמובן מוזמנים להציץ באתר הכנס לרשימת התכנים המלאה.
לסיכום, התהליך בו מתפתחים צוותי עיצוב וחברות בעולם הטכנולוגי הופך כיום להיות בעל השפעה מכרעת בכל חברה וארגון. בין אם אתם מנהלים צוות עיצוב קטן בסטארט אפ, מובילים תהליכים במחלקה גדולה או מחפשים להשפיע על עיצוב מוצרים דיגיטליים – הכנס הזה הוא בשבילכם.
הנחות לקוראי פיקסל פרפקט
– קבלו 10% הנחה ליום הראשון של הכנס עם הקוד PixelPerfect1205
– למי שרוצה להגיע גם לכנס וגם לסדנה – הנחה מיוחדת של 20% עם הקוד PixelPerfect651
* קוד הקופון תקף עד יום שני ה- 31 באוגוסט 2015
** בונוס: כל מי שנרשם לסדנה מקבל העתק דיגיטלי של ספר "אסטרטגית ux" , רב המכר שכתבה ג'יימי לוי. הספר משלים ומלווה את הסדנה ומהווה מדריך מעשי ליישום של טכניקות וכלים מקצועיים המחברים בין צרכי הממשק לבין צרכי העסק. הספר כתוב בשפה קולחת ובהירה, עם שלל ניתוחי מקרה ודוגמאות לצד ראיונות עם מומחים בינלאומיים בתחום.