איך מחולל הבריפים הגיח לעולם, ועל התהליך אשר בו הייתי צריך לתרגם טקסטים ארוכים ומסחררים לאייקונים נגישים.
אתם בטח מכירים את זה, מהלכים לשיווק עצמי הם הקשים ביותר.
מה שרץ חלק עם לקוחות הופך מורכב וקשה יותר כשאתה עושה את זה לעצמך. כשהפרויקט ענק בדד-ליין צפוף – הרעיונות רצים… אבל כרטיס ביקור קטן לעצמך – סיפור מההפטרה.
מה שרץ חלק עם לקוחות הופך מורכב וקשה יותר כשאתה עושה את זה לעצמך. כשהפרויקט ענק בדד-ליין צפוף – הרעיונות רצים… אבל כרטיס ביקור קטן לעצמך – סיפור מההפטרה.
כאשר חשבתי על אמצעי שיווק לגיוס לקוחות לסטודיו שלי, החלטתי ללכת עם העדר ולשלוח ניוזלטר למנהלי פרסום וללקוחות פוטנציאליים.
ואז חיפשתי נושא לכתוב עליו
משה, חבר טוב שלי בא לעזרתי:
״אולי תכתוב מאמר שמסביר לאנשים איך כותבים בריף נכון מנקודת מבט של מעצב גרפי?״
וואלה, אמרתי לו, אחלה רעיון.
״אולי תכתוב מאמר שמסביר לאנשים איך כותבים בריף נכון מנקודת מבט של מעצב גרפי?״
וואלה, אמרתי לו, אחלה רעיון.
במסע לבניית המדריך לבריף המושלם, הבנתי שמה שחסר לי הוא תרגום ויזואלי בהיר ונגיש של כל המילים המפוצצות שאנשי שיווק כל כך אוהבים.
המלל האין סופי עשה לי סחרחורת שהולידה בסופו של דבר את הרעיון – יצירת אינפוגרפיקה שמתמצתת את הדברים שלמדתי במחקר ומעבודה בתחום.
אז יצרתי אייקונים שעונים על "איך" ו"מה" כותבים בבריף טוב, בצורה הכי פשוטה, קלילה ומעניינת – כזו שפשוט תעשה למעצב חשק להתחיל לפתור אותו.
במהלך פיתוח האינפוגרפיקה – הבנתי שמה שחסר לי הוא עוד דבר אחד קטן, הכלי עצמו – וכך נולד מחולל הבריפים האינטראקטיבי.
אז מהו מחולל הבריפים ואיך משתמשים בו?
מחולל הבריפים הוא בעצם כלי למילוי טופס און-ליין שאיתו הלקוח שלכם יכול למלא באופן פשוט למדי.
בטופס תמצאו 9 סעיפים המגדירים את המשימות, הדרישות וכל מה המידע שתזדקקו כדי לגשת לעבודת העיצוב. הסעיפים הללו מחייבים את הלקוח שלנו להיות ברור וממוקד, ולנו המעצבים יעשה את העבודה לקלה יותר.
באמצעות אייקונים מגניבים, סליידרים, כפתורים ושדות מילוי, הכלי הופך את חווית המילוי ממייגעת למשחקית וכייפית.
לאחר סיום מילוי הטופס הלקוח שלכם יוכל לשמור את הבריף שיצר אצלו במחשב, ו/או לשלוח לכם אותו ישירות במייל.
אז, יאללה כנסו והשתמשו חופשי, ואל תשכחו לשתף את הקולגות שלכם :)