לאחר ההצלחה הגדולה של פיקסל דריבל 2013, אנחנו גאים להכריז על השקת התחרות (ובסיומה התערוכה) המיוחדת במינה שבישלנו עבורכם זמן רב… תחרות ותערוכת פיקסל דריבל 2015!
למי שלא מכיר, דריבל היא לא סתם רשת חברתית למעצבים. היא ה-רשת החברתית למעצבים.
ברחבי העולם דריבל היא סמל סטטוס: אם יש לך דריבל, אז אתה כנראה מעצב טוב.
סטודיואים ומעצבים בכל העולם לא פותחים פוטושופ לפני שחרשו את דריבל להשראה לקראת העיצוב הבא שלהם.
חשבון דריבל משמש ליזמים, אנשי כח אדם ובעלי חברות לצוד אחר הכישרון הבא.
אך דריבל אינה פתוחה לכל. מדובר ברשת חברתית סגורה. שכדי להכנס אליה יש לזכות בהזמנה.
פה אנחנו נכנסים!
* אגב - למי שמעוניין מוזמן לראות את הקישורים הבאים מהתחרות הקודמת: פוסט הסיכום של אירוע פתיחת התערוכה פיקסל דריבל 2013 | גלרית תמונות תערוכת פיקסל דריבל 2013 | דף הנחיתה פיקסל דריבל 2013
מה זה דריבל? דברים שידעתם (או לא ידעתם) על הרשת החברתית למעצבים
בדריבל ניתן להעלות שוטים בגודל 600×800 פיקסלים (שיוצגו בגודל 400×300 בלבד באתר), דבר המזמין את החברים בה להעלות crop מתוך העבודות שלהם, או כל דבר שגורם למעצבים להתרכז בחלק הזה בממשק שהם רוצים להראות.
מעצבים מעלים לדריבל כפתורים, שדות חיפוש, חלקי טפסים, לוגואים, סקיצות, טולטיפים, אנימציות של אייקונים, תצוגות פרזנטציה של אפליקציה ועוד. בכך נותנים כבוד לעיצוב הממשק עד לפרטים הכי קטנים.
דריבל היא רשת סגורה. כלומר אי אפשר להירשם וישר להתחיל להעלות עבודות.
אפשר, ואף מומלץ, להירשם לדריבל בתור Scout או Prospect (עליהם אפרט מיד) אך מי שכבר משתמש פעיל ברשת ויכול להעלות עבודות נקרא (כמה מפתיע) Player.
הדרך להפוך ל-Player היא באמצעות הזמנה מ-Player קיים.
Players אינם מקבלים סתם כך הזמנות לחלוקה. לא ברור בדיוק מהי הנוסחה שדריבל משתמשים בה על מנת לחלק הזמנות, אבל היא כנראה שילוב של ותק, לייקים על עבודות שהעלת ופעילות באתר.
רשמית, בדריבל טוענים שהם מחלקים הזמנות בצורה מבוקרת וקטנה מדי פעם על מנת לשלוט בצמיחת החברה ובתמיכת האתר והמשתמשים בו.
אנחנו שמחים להכריז על פתיחת התחרות "פיקסל דריבל 2015"!
בתחרות נחלק הזמנות לרשת החברתית דריבל ופרסים שווים. בנוסף, כל המתמודדים שלנו יהנו מחשיפה גדולה.
למה 2015? כי התחרות והתערוכה ימשכו לתוך תחילת 2015.
זוהי תחרות מיוחדת במינה. מכמה סיבות:
בתחרות אנו מחלקים לא רק הזמנות לדריבל (שיש לנו 20 מהן ויתכן שבהמשך אף יותר)
בסוף התחרות אנו ניצור תערוכה של העיצובים הנבחרים.
תערוכת פיקסל דריבל – תערוכת עיצוב ממשק באמצעות שוטים של דריבל
נבחר את העיצובים הטובים ביותר ונרכיב תערוכה מגניבה וייחודית שלוקחת את העולם הדיגיטלי ומוציאה אותו לאויר הפתוח, על גבי נייר.
תערוכה שכולה מוקדשת לקרופים של עיצובים, ממשקים, טיפוגרפיה, ועוד.
איך משתתפים?
תוכלו להמשיך ולקרוא אודות תנאי ההשתתפות, התאריכים, רשימת הפרסים והשופטים בפוסט פרטי התחרות.
רגע לפני שמסיימים
אנו רוצים להודות לכל הספונסרים שלנו שבלעדיהם התחרות הזו לא הייתה יוצאת לפועל.
Dribbble – השנה יש לנו את דריבל בכבודם ובעצמם כספונסרים לתערוכה (לא בצורה רשמית לתחרות עצמה אלא לתערוכה שתבוא אחריה)
Shopify – מתכננים להקים אתר ecommerce? שופיפיי הינה הפלטפורה בשבילכם!
Invision – הכלי המוביל בעולם לשיתוף עיצובים ויצירת פרוטוטייפים למעצבים
SimilarWeb – הכלי האולטימטיבי לצוותי מרקטינג ועסקים לפיצוח האסטרטגיה השיווקית של חברות אונליין
הברווז – בית דפוס מדיזינגוף סנטר
UXV – מסלול חווית המשתמש של טל פלורנטין
CodersClan – המקום למעצבים ומתכנתים לייצא משימות קוד קטנות-בינוניות. הקהילה של CodersClan מורכבת ממתכנתים מקצוענים שיספקו לכם את השירות ברמה הכי גבוהה.
MasterFont – בית הטיפוגרפיה העברי עם מאות פונטים איכותיים זמינים לרכישה
גם אתם רוצים להיות ספונסרים ולקדם עיצוב כחול לבן? צרו איתנו קשר.
אז למה אתם מחכים?
יש לכם שאלות? תכתבו כאן בתגובות ונענה לכם.
חוץ מזה – קדימה… הורידו את הטמפלטים, עצבו את השוטים שלכם ובהצלחה בתחרות! בואו נפיק יחד עוד תערוכת UI מוצלחת!