השבוע: אתר מפתיע למרפאת שיניים, קמפיין מושקע למשקפי ארמאני והמאבק בין הסופר מושקע לסופר מינימליסטי בניסיון לייצר חווית משתמש מוצלחת.
אם אתם רוצים לקבל עוד השראה אתם מוזמנים להרשם לניוזלטר השבועי שלנו – "חדשות הפיקסל" ובו תוכלו ליהנות כל שבוע מכלים יעילים, טיפים, הפניות למאמרים חשובים בתחום, וגישה מלאה למאגר החינמיים (תשאלו את המנויים הקיימים – הם כבר מכורים) סופ"ש מעולה ושקט לכולם.
[sep]
אתר מפתיע ועשוי מדהים למרפאת שיניים. אחלה מעברים, גריד וצבעוניות. בהחלט עבודה מרשימה!
[sep]
אימג'ים גדולים ויפים, וידאו איכותי ומדויק וסיפור מושקע – שזה הכי חשוב בחווית משתמש. אתר קמפיין למשקפי ארמאני שהוא פשוט תענוג.
[sep]
אתר שחוגג עשור לחברת פתרונות דיגיטליים בו היוצרים השתמשו במיטב היכולות הדיגיטליות הקיימות היום ב-html5. חוויה מאד כיפית ומרשימה.
[sep]
אתר לקמפיין של משקה חדש. הקונספט והארט ממש מעניינים ומושקעים, אבל הבעיה באתרים כאלה היא שכשזמן הטעינה הוא ממושך, חווית המשתמש נפגעת מאד, ואז כל הקריאייטיב בעולם לא יעזור. גם מזה אפשר ללמוד משהו:)
[sep]
ובקצה השני של הסקאלה, אתר מינימליסטי בטירוף, שמעביר מסר ברור בצורה נקיה ועדיין מצליח לייצר חווית משתמש נעימה ופשוטה (אולי אפילו פשוטה מדי).
[sep]
הנה דוגמא נוספת לאתר מינימליסטי שמשתמש בצבעוניות נעימה והרבה צורות גיאומטריות כדי להעביר מסר ברור. גם בתיק העבודות מצאתי כמה פנינים, שווה הצצה.
[sep]
ולקינוח, הנה אתר שמשתמש בניווט בארבע קצוות המסך, שזה מעניין. מה שיותר מעניין, אלה העבודות עצמן שמוצגות באתר, כמו הפרוייקט החמוד הזה: 24hoursofflappy
[sep]
יש לכם אתרים מדהימים שנתקלתם בהם? שלחו לנו ל-holla [AT] pixelperfect.co.il