בסרטון שאתם יכולים לראות ממש כאן דיברתי על כמה טעויות שפרילנסרים עושים בעבודה עם לקוחות שלהם
אם תרצו אמ;לק (קיצור אבל ללא פרטים) של מה שדיברתי עליו בסרטון:
1.מעצבים לא שואלים שאלות נכונות!
תשאלו את השאלות הנכונות:
- איפה הלקוח רוצה לראות את העסק שלו עוד חצי שנה אחרי שהאתר באויר, ומה התפקיד של האתר בכל זה?
- מהי פעולת ההמרה באתר ובדף הבית (שאיתו תתחילו את הפרוייקט)? בסרטון אני מדבר על זה. תחשבו על המרה, כי אתם מעצבים כדי שהאתר יעשה כסף ללקוחות שלכם לא רק ליופי.
2. מעצבים לא מציגים ללקוחות שלהם את האתרים בצורה נכונה:
- אל תשלחו את האתר במייל! זה הדרך הכי גרועה להרשים לקוח! גם אם הוא יאשר את העיצוב שלכם – אתם מפספסים גורם קריטי שיגרום לו לא להפסיק לדבר עליכם אם תעשו את זה נכון, ומצד שני פשוט להרגיש שזה עוד חלק מהיום שלו אם עשיתם את זה לא נכון.
- תחשבו איך אתם יוצרים אפקט של וואו. שהלקוח רואה את העיצוב שלכם אבל שהוא חייב להיות מאורע בתהליך שעברתם. תחשבו על קונטרסט. גם בעבודה עם הלקוח אנחנו צריכים לייצר קונטרסט.
3. מעצבים שעובדים ללא תהליכים מסודרים בעסק שלהם:
- אם אין לכם שיטתיות בעבודה, אין לכם עסק שאותו אתם יכולים לגדל ולהרוויח ממנו. שיש לכם תהליכים אתם יכולים גם לכוון את העסק למצב בו אתם מוציאים את עצמכם מהעסק בשלב כלשהו!
- תחפשו אחר השיטה המושלמת שאיתה תוכלו לעבוד כדי להפוך את העסק שלכם (כן – העבודה שלכם זה עסק לכל דבר) למכונה מתקתקת ורווחית!
לסיום, תתארו לכם איך זה ירגיש שיש לכם עסק של ממש, שעובד בצורה מתוקתקת מול לקוחות, שלקוחות לא מפסיקים לדבר עליכם, ושאתם יכולים להראות תוצאות של ממש מהעבודה שלכם.
יותר מזה – מה אם היה לכם את הכח גם לבנות את העסק כך שאתם מעצבים ובונים את האתרים של עצמכם?