2012 UXI Live הידוע יוצא לדרך ולנו יש הרבה יותר מאשר רק כרטיסים להציע לכם. אנו בפיקסל פרפקט מגזין וארגון חווית משתמש ישראל (בשיתוף פעולה עם אתר דיזיין אוורדס ואגודת המעצבים) מציעים לכם הזדמנות לזכות בכרטיס לכנס ולקבל חשיפה למאות אנשי מקצוע בתחום.
כמדי שנה, כנס חווית המשתמש הגדול בארץ 2012 UXI Live יוצא לדרך. מדובר בכנס מקצועי של יומיים אשר נותן לנו ללמוד כלים חדשים שישמשו אותנו בעבודה, לקבל השראה לשאלות שמטרידות אותנו והכי חשוב – לפגוש חברות וחברים למקצוע ולפתח קשרים מקצועיים.
הכנס יתקיים במתכונת של יום סדנאות ויום הרצאות.
יום הסדנאות, ה-20/6, יום שכולו "Hands on", יתמקד בעבודה מעשית אישית עם אנשי מקצוע אחרים. אין יותר תכל'ס מזה.
בסוף יום הסדנאות תתקיים מסיבת קוקטייל פרטית לכל משתתפי הכנס (דרינק ראשון חינם!).
יום ההרצאות, ה-21/6, יהיה יום של עדכונים והרצאות מעניינות מהאנשים בחזית ה-UX בארץ ובעולם, ותתקיים הגרלה על פרסים שווים בסוף היום.
אתם מוזמנים לצפות בתכנית המלאה באתר הכנס.
איך תוכלו לזכות בכרטיס?
כמו שכתבנו קודם – מדובר בהרבה יותר מכרטיס.
התחרות הינה תחרות עיצוב גלויות בנושא של חווית משתמש. זה אומר שכל מה שעליכם לעשות זה לעצב גלויה (רק צד אחד). בהמשך תוכלו לקרוא על הקריטריונים לעיצוב הגלויה.
במה זוכים?
דבר ראשון – כל מי שישתתף בתחרות (ויגיש הגשה רלונטית) יקבל 30% הנחה במחיר הכנס. אז שווה להגיש. גם אם לא תנצחו, תרוויחו הנחה משמעותית.
בסוף התחרות יוכרזו שלושה זוכים:
- המקום הראשון יזכה בכרטיס חינם לכל ימי וארועי הכנס (שווי 1,370 ₪).
- המקום השני יזכה בכרטיס ליום ההרצאות (שווי 715 ₪).
- המקום השלישי יזכה בחברות ב-UXI לשנה (בשווי 285 ₪ – וזה מקנה גם הנחות על אירועים נוספים בהמשך השנה).
שלושת המקומות הראשונים יזכו בכך שהגלויה שעיצבו תודפס ותחולק לכל משתתף אשר יגיע לכנס.
על הצד הקדמי של הגלויות יופיע העיצוב של המנצחים, והצד האחורי יוקדש לקרדיט למעצב (כולל אתר ואימייל) לרבות הלוגואים של מארגני התחרות.
זה אומר שהעיצוב שלכם יקבל חשיפה (עם קרדיט) לכל אחד ממאות (או יותר) אנשי המקצוע אשר מגיעים לכנס. מיותר לציין שגם הבכירים בתעשיית העיצוב וחווית המשתמש יהיו נוכחים שם.
מה הקריטריונים להשתתפות ועיצוב הגלויה?
- יש לעצב צד אחד של גלויה באחד משלושת הקונספטים הבאים:
– חווית משתמש וזוגיות (כן, כן, גברים, נשים, אהבה, סקס וכדומה… תנו לדמיון שלכם להתפרע).
– חווית משתמש וקניות (שופינג, אתם כבר יודעים מה זה).
– חווית משתמש ואוכל (אין צורך לפרט בנושא).
אם יש לכם קונספט אחר שחשבתם עליו ותרצו לעצב לו גלויה אנא אשרו איתנו מראש.
זה יכול להיות מעוצב באופן דיגיטלי, איור/ציור סרוק, עיצוב תלת מימדי מרונדר, או כל דבר פסיכי שיעלה על דעתכם. - הגלויה תעוצב בגודל 15×10 ס"מ (פורמט שוכב בלבד). רזולוציה של 300DPI.
- את העיצוב יש להעלות בין התאריכים 26/4-9/5 לאתר דיזיין אוורדס לקישור הבא – http://designawards.co.il/pl+uxi/page+add.
כאשר הקישור להעלאת העבודות יתפרסם ההוראות שם יהיו ברורות. יש להעלות את העיצוב גם כ-JPG, וגם כ-PDF עם צלבי חיתוך ו2מ"מ בליד (למי שלא ברור לו מה זה בליד מוזמן לכתוב לנו או לשאול בקבוצה שלנו בפייסבוק).
איך מחליטים על המנצחים?
לאחר שתעלו את העיצוב שלכם לאתר דיזיין אוורדס, העיצוב שלכם יהיה מוצג באתר, וגם יהיה לו קישור משלו אשר תוכלו לשתף עם חברים ומשפחה לקבלת לייקים ותגובות באמצעות הפייסבוק. דיון סביב העיצובים שלכם יבליט אותם על פני עיצובים אחרים.
לבסוף, צוות שופטים, אשר יהיה מורכב מכמה מהמעצבים ואנשי חווית המשתמש הטובים בארץ, יעברו על הגלויות ויבחרו את שלושת המנצחים.
אנו גאים להציג את חבר השופטים לתחרות זו:
– ברק דנין: מנכ"ל יוניק יו איי ויו"ר של ארגון חווית משתמש ישראל.
– ניר נבות: ארט דיירקטור בחברת אמדוקס ויו"ר אגודת המעצבים.
– ליאור יאיר: מומחה לחווית משתמש, מנכ"ל משותף בחברת נטקראפט.
– מתי מריאנסקי: מעצב בסטודיו Supersize והבעלים של Hoop ו-Hoop Jobs.
– סער גיל: מעצב UI/UX סטודיו Best Designers Ever וחבר בהנהלת אגודת המעצבים.
– רותם אלימלך: מאפיין ומעצב UI/UX ברדיקל פוקס ומהמקימים של דיזיין אוורדס.
– ניר יוז: מעצב חווית משתמש בוויקס וחבר בהנהלת אגודת המעצבים.
– שגיא שרייבר: מעצב UI/UX והבעלים של פיקסל פרפקט מגזין.
מהם לוחות הזמנים?
- 13/5: דדליין להגשת הגלויות. כל גלויה שתתקבל לאחר תאריך זה לא תעלה לאתר.
- 15/5: הכרזה על 3 הזוכים.
לנוחיותכם, להלן קובץ להורדה אשר כולל תבנית Indesign, Illustrator, ו-Photoshop לעיצוב הגלויה.
card template (1103 downloads)יש לכם שאלות? משהו לא ברור? אל תהססו ליצור איתנו קשר ונשמח לעזור.
שיהיה בהצלחה לכולם!