השבוע: המותג Converse יצא בקמפיין מקורי לנעליים! כנס קריאייטיבי על ספינה – מוגש בצורה משחקית וכיפית, אתר שכולו טרנזישן ואנימציות מראה לנו איך משדרגים את חוויית הגלישה, חוזרים קצת לעולם הפולרואיד – אתר עם אפקטי פראלקס שממחישים את הגשת המוצר. קריאה מהנה :)
אם אתם רוצים לקבל עוד השראה אתם מוזמנים להרשם לניוזלטר השבועי שלנו – "חדשות הפיקסל" ובו תוכלו ליהנות כל שבוע מכלים יעילים, טיפים, הפניות למאמרים חשובים בתחום, וגישה מלאה למאגר החינמיים (תשאלו את המנויים הקיימים – הם כבר מכורים) סופ"ש מעולה ושקט לכולם.
[wp_bannerize group="wide-sponsers" limit="1" random="1" ]
[sep]
מימוש ממכר למוצר נהדר – כנס קריאייטיב על ספינה. השימוש באתר משחקי לחלוטין, כיף, לא תרצו לצאת משם. רק בזכות האתר – כמעט נרשמתי!
[sep]
טרנזישן ואנימציות – שילוב מאוד מעניין של אפקטים שונים בקוד – גם גלילה יוצאת דופן, גם תגובה לתנועת העכבר, גם תפריט עם אנימציות עדינות – מי שמחפש אפקטים ימצא כאן כמה רעיונות.
[sep]
מכוער – אבל עובד! סטודיו אינטראקטיב שיוצר עניין באמצעות צבע וקריאייטיב בשחור. האיורים לאו דווקא קולעים ל"יופי המקובל" אבל יוצרים עניין דרך חוסר שלמות. תופס את העין – כנסו לבדוק :)
[sep]
מי לא אוהב נעלי אול-סטאר? קונברס יצאו בקמפיין מקורי לנעליים, השקיעו בעמוד העוטף את המוצר בחוויה מסתורית, וידאו בטעם טוב ומלא אופי.
[sep]
עמוד נחיתה שהאפקט הראשוני שלו משאיר רושם חזק. על ידי שימוש מדוייק באנימציות ותצוגת מוצר מאוד מזמינה, שמיד יוצרת תחושה של "שטח", "קאמפינג", "דופק", "מצפן" ועוד כמה באזוורדס. אווירתי :)
[sep]
אתר צרפתי המגיש באופן אינטראקטיבי את הרעיון של "נקודות חמות" בעמוד. קל מאוד – לחצו על הפלוסים :) מסקרן ונראה טוב .
[sep]
הדפסה איכותית ושילוח התמונות לכל מקום בעולם – מחזיר אותנו קצת לעולם הפולרואיד. אמנם ראינו אפקטי פאראלאקס בעבר, אך הצגת המוצר כאן מאוד מוצלחת, וההנפשה משרתת את המטרה היטב. שווה לנסות :)
[sep]
יש לכם אתרים מדהימים שנתקלתם בהם? שלחו לנו ל-holla [AT] pixelperfect.co.il