מיתוג ועיצוב הלוגו- בת-אל ליבוביץ מסטודיו נקו.דוט
נפלה בידינו ההזדמנות להזמין אתכם לכנס ראשון מסוגו בנושא עיצוב ושיווק דיגיטלי לציבור הדתי הלאומי. במסגרת הכנס תתקיים תחרות "שופר הזהב", אשר בה יתמודדו פרויקטים עיצוביים/פרסומיים המכוונים לקהל הדתי לאומי.
מכללת אמונה, בית הספר הגבוה ללימודי אמנות ועיצוב, מקיים לראשונה כנס בנושא שיווק ועיצוב דיגיטלי למגזר הדתי. לצורך הכנס נוצר שיתוף פעולה מעניין עם צוות ״המתכנה״ בית מלאכה לתוכן עברי בע״מ.
מטרת הכנס היא ליצור שיח מעודכן ורלוונטי במגזר הדתי ובעיקר אצל מעצבות גרפיות דתיות ואנשי שיווק ומיתוג אשר עוסקים במגזר. זאת על מנת לעודד עשייה דיגיטלית מקצועית, מקורית ואפקטיבית.
במסגרת הכנס תתקיים תחרות ״פרס שופר הזהב״ עבור עשייה שיווקית למגזר הדתי לאומי. העבודות המתחרות ייבחנו בהתאם לקריטריונים הבאים: עיצוב, חווית המשתמש, טכנולוגיה, איכות ומקוריות התכנים, פעילות אפקטיבית ברשתות חברתיות וחשיפה.
במהלך הכנס תוכלו לתפוס הרצאות כמו "תמונה אחת שווה אלף לייקם" מפי ד"ר ענת חן, ראש החוג לאמנות במכללת אמונה וגם "תסמונת הפוסט השלישי- מה הסיפור שלי ואיך להפיץ אותו" מפי גיל סלוביק, איש המתכנה, עו"ד, רעינואי ועורך תוכן דיגיטלי.
תבדקו את רשימת ההרצאות המלאה לעוד הרצאות מעניינות.
מתי ואיפה?
יום חמישי| 24/4/14 | 9:00 | קמפוס אמונה | דרך בית לחם 104 ירושלים